Be Strictly

Garantie & Reparatie


 

EYCOM® hanteert een garantietermijn van 24 maanden vanaf de datum van aankoop. Gedurende deze garantieperiode neemt EYCOM® de volledige verantwoording op zich voor gebreken die aanwijsbaar berusten op materiaal- of constructiefouten. Wanneer dergelijke gebreken voorkomen, zal het apparaat, indien nodig, vervangen of gerepareerd worden.

De garantieperiode van 24 maanden zal op dit moment niet terug beginnen, maar loopt verder tot 24 maanden na de aankoop van het toestel. De garantie wordt verleend op basis van uw factuur.

Indien uw apparaat defect is binnen de garantietermijn van 24 maanden, dan mag u het defecte onderdeel samen met de originele factuur retourneren d.m.v. het retourformulier.

 

De garantie en aansprakelijkheid van EYCOM® Camera's vervallen automatisch in de volgende gevallen:

  • Bij het niet naleven van de instructies in de handleiding
  • Bij verkeerde aansluiting, vb. te hoge elektrische spanning
  • Bij verkeerd, hardhandig of abnormaal gebruik
  • Bij onvoldoende of verkeerd onderhoud
  • Bij herstelling of wijziging van het toestel door de consument of niet gemachtigde derden
  • Bij gebruik van onderdelen of accessoires welke niet worden aanbevolen of geleverd door EYCOM®
 
 
Zie ook artikel 6 “Garantie en Conformiteit” van onze Algemene leveringsvoorwaarden.


⇩ PDF  download reparatieformulier

 


 

 

 


Vragen of advies?

Wij zijn elke dag bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur

Bel ons  Beveiligingscamera advies 030-241 2032